חברת בדק בית המקורי

חברת בדק בית המקורי היא כיום אחת החברות  המובילות בישראל בתחום בדיקות מבנים לפני קנייה  ושירותי מידע ייעודיים לרוכשי דירה מיד ראשונה ומיד שניה.

ייחודה של חברת בדק בית המקורי  הוא בתפישת השירות  המקצועית של: כל שירותי הבדק תחת קורת גג אחת. גישה זו, מאפשרת הענקת מכלול סוגי המידע והבדיקות החיוניות בתחום רכישות הנדל"ן דרך דוח אחד מקיף המבוצע על ידי החברה, עם יתרון של מנגנוני בקרה רוחבית על כל שלבי התהליך, בהתאמה מרבית לצרכי הלקוח. גישה זו חוסכת ללקוח זמן, כסף ומונעת נפילה בין הכיסאות. ללקוח מתאפשרת שליטה גבוהה יותר מפני שיש לו כתובת אחת וטלפון אחד, המייתרת את הטרחה להתרוצץ בין אין ספור ספקים.

לאתר של חברת בדק בית המקורי ליחצו כאן

בדיקות ליקויים בבתים עם חברת הבדק המקורי

לחברת הבדק המקורי  שני סוגי לקוחת עיקרים: לקוחות פרטיים בשלב של לפני רכישת דירה, ולקוחות לאחר הרכישה אשר חושבים שישינם ליקויים בנכס המחייבים בדיקה. לקוחות החברה זוכים לדוחות ובהם מידע מפורט במגוון רחב של היבטים. דוחות הבדק משמשים עבורם כלי החלטה יעיל  בתהליך הרכישה המורכב בלאו הכי, תוך כדי ביטול מרבית מרכיבי העמימות הנלווים אליו.

כמו כן מספקת החברה הדוחות מקצועיים ביותר עבור ציבור אשר רכש לאחרונה ונמצא בתקופת "הבדק", דוחות אלה סוקרים את מצב הנכס בהיבט הנדסי אל מול התחייבות הקבלן ואל מול תקני הבניה הישראלים, זאת בנוסף לבדיקות ירידת ערך וליווי מלא לאורך כל תהליך התביעה.

סוגי בדיקות לאיתור ליקויים – חברת הבדק המקורי

• בדק בית לדירה חדשה מקבלן. יכול להיערך בשלבים שונים: טרם המסירה, בזמן המסירה או לאחריה.
• בדק בית לדירה חדשה מקבלן, בסיום שנת הבדק.
• בדיקת ליקויים בבית בשלבי הקמה: בפיקוח מלא, או לחילופין בשלבי בניה מוסכמים מראש כדוגמה- לפני טיח/ לפני מסירה וכו'.
• בדיקת בית לפני רכישה של דירה יד שניה
• בדק בית לבניין מגורים משותף
• בדיקות לאיתור בעיות ספציפיות בדירה : רטיבות, בעיות איטום, ריצוף,  ליקויים בחיפויים פנימיים חיפוי חיצוני.

ליצירת קשר עם חברת הבדק המקורי התקשרו 1-800-350-888