חיזוק מבנים בגובה- שיקום מעטפת מבנים

חיזוק ושיקום  מבנים, שיקום מעטפת המבנה בסנפלינג,  עבודות בגובה
כיום קיימים בשוק מגוון רב של מבנים. פרטיים ובניינים, ישנים וחדשים, פשוטים ומורכים, ולכולם מחנה משותף אחד ולצערינו הוא בלאי והתיישנות. שיקום מבנים הוא תהליך חיוני אשר כל מבנה דורש בשלב כזה או אחר. בניין אשר אינו מטופל ע"י עבודות בגובה או גורמים אחרים, לאורך זמן רב יכול לרדת בערכו ובמקרים קיצוניים, גם לסכן חיי אדם! אחת למס' שנים חשוב להזמין איש מקצוע לבדוק את הבניין ובעת הצורך, לפעול ע"פ המלצותיו. קיימות דרכים ספציפיות ל תיקון וחיזוק מבנים, בין אם מדובר ב איטום בטון או חיזוק תפרים של מבנה, שימוש במנופים או עבודות בגובה, חשוב לעבוד ע"פ תו התקן הישראלי.
קיימים מקרים רבים בהם הבניין הדורש שיקום, היינו בעל מס' קומות רב. במקרים כאלה, חלופות הדיירים נעות בין פיגומים, שלרוב פוגעים במבנה ובסביבתו, או שימוש בגולשי סנפלינג. סנגפלינג, בנייה בגבהים, הם כלים פחות מסורבלים, בעליי נגישות למס' בלתי מוגבל של נק' בבניין, ואפקטיבים לא פחות! אד הוק מבצעת עבודה בגבהים, מעסיקה מהנדסים לפרוייקטים מיוחדים,ומשתמשת בחומרים הטובים ביותר, הקיימים כיום בשוק, זאת בכדיי להבטיח שיקום מבנה מוצלח ועמיד לאורך זמן!

אז אם בניינכם זקוק לשיפוץ כללי, או אפילו רק חיצוני, כדאי לשקול את כלל האופציות העומדות לראשותכם בכדי להגיע לפתרון הטוב ביותר עבורכם הלקוחות, מבחינה כלכלית וביצועית.

שיקום מבנים מבעוד מועד

כאשר עולה חשד שחיפוי שיש או אבן מתחיל לגלות סימני עייפות, יש לפנות בהקדם לחברה שמתמחה בביצוע פעולות של איטום שיש, חיזוק חיפויים ועבודות אבן בכלל. חברות כאלה יצטרכו לאבחן את מצבו של החיפוי ובהתאם לכך לבנות תוכנית עבודה.

ישנם מקרים שבהם יהיה צורך לבצע בשלב זה עבודות מקיפות יותר ולעיתים פחות, אך בכל מקרה אסור להזניח. האבחון המוקדם יצליח למנוע לא רק פעולות של שיקום עתידי, בהיקף משמעותי יותר, אלא גם לבצע שיקום אבן בצורה מחושבת ושלא מתוך לחץ. המתנה מיותרת לא רק שתוביל לשיקום יקר יותר, אלא גם עשויה להוביל לאסון, דבר שאיש אינו רוצה בו.

בחירה בחברה הטובה ביותר לביצוע עבודות מסוג זה תתבצע על פי ניסיון מוכח בעבודות גובה מסוג זה:

א. יכולתה של החברה מבחינה הנדסית.

ב. יכולתה של החברה מבחינה ביצועית.

ג. שנות וותק וניסיון.

ד. דוגמאות עבודה ופרויקטים קודמים.

ה. קיום של חוות דעת והמלצות.

 

שיקום מבנים אחרי נזקי הצפה או אחרי נזקי שריפה – חברת קלין קור טכנולוגיות