קניית דירות בנחלת יצחק

נחלת יצחק היא שכונה ותיקה בעיר תל אביב שהוקמה כבר בשנת 1925. השכונה נוסדה על ידי עולים מקובנה ובהתחלה נשאה אופי חקלאי והיו בה משקים חקלאיים קטנים רבים. בשנים האחרונות הפכה השכונה ליעד נדל"ן מבוקש ומגדלי מגורים מוקדמים בה בזה אחר זה. בשנתיים האחרונות אושרו בשכונה פרויקטים חדשים לבנייה במסגרת תוכניות פינוי ובינוי ולכן ניתן לקנות דירות חדשות על הנייר או לקנות דירות מגורים בפרויקטים קיימים ובבנייני מגורים ישנים יחסית. קניית דירות בנחלת יצחק מאפשרת לצעירים ולמשפרי דיור ליהנות מאיכות חיים גבוהה בשל ההשקעה הנרחבת בתשתיות השכונה.

שכונה מתחדשת

נחלת יצחק עוברת שינוי רב בשנים האחרונות וניתן לראות בצד אחד מבני תעשייה, מוסכים ישנים ובנייני משרדים ותיקים לצד פרויקטים חדשים של מגדלי מגורים גבוהים ויוקרתיים. לשכונה צביון מיוחד הכולל בנייני מגורים בני 3-5 קומות, חלק גדול מהם עבר חידוש ויש בהם מעליות וחניונים. כמו כן, בשכונה בנייני מגורים חדשים יותר בגובה 7-8 קומות, השכונה עצמה טובלת בירוק ומציעה איכות חיים גבוהה ביחס לשכונות אחרות בתל אביב. קניית דירות בנחלת יצחק מאפשרת לצעירים, למשפחות עם ילדים ולמשפרי דיור ליהנות מאווירה נעימה, ממיקום מרכזי הקרוב לאיילון.

פרויקטים חדשים

אם בעברה שכונת נחלת יצחק שמרה על צביון חקלאי והוקמו בה גם מפעלי תעשייה רבים, הרי כיום השכונה משתנה במהירות והופעת ליעד נדל"ן מבוקש. מפעלי תעשייה ישנים מפונים מהמקום, כמו המחלבה של טרה, ובמקומם מוקמים מגדלי מגורים יוקרתיים וגבוהים הכוללים גם שטחים מסחריים, בתי קפה ומסעדות. יש לציין כי מחירי הדירות בשכונה עלו משמעותית בשנים האחרונות בשל הביקוש הרב לדירות חדשות ולדירות יד שנייה, הן במגדלי המגורים החדשים והן בלב השכונה הוותיקה שממשיכה לצמוח ומשנה את אופייה בהדרגה.

ביקוש גבוה למגורים בנחלת יצחק

כאמור, יש ביקוש רב עבור דירות בשכונת נחלת יצחק, בעיקר על ידי צעירים המעוניינים לגור קרוב לתל אביב אך קצת בחוץ ובזול יותר. הדירות בשכונת נחלת יצחק נחטפות יחסית מהר והביקוש גדול מההיצע לכן המחירים עולים בהתאם. בשכונת נחלת יצחק מאפשרת רמת חיים גבוהה והיא ממוקמת ליד גבעתיים וליד רמת גן וליד תל אביב. בגבעתיים היא גובלת בשכונות ותיקות כמו בורוכוב, שינקין ופועלי הרכבת וניתן לראות פרויקטים חדשים של תמ"א 38 בשכונה לצד מגדלי מגורים חדשים ויוקרתיים.