עיצוב מטבחים כפריים מעץ מלא

כיצד לבחור מטבחים כפריים ומטבחים מעץ מלא

המטבח הוא אחד מהחדרים היותר מרכזיים בבית, מקום בו נפגשים יחד בני הבית לארוחה בצוותא, משוחחים, מחליפים חוויות ומבשלים מטעמים ומרקחות ואפילו החלטות חשובות. כל אישה ובעצם הרבה זוגות מקדישים את מירב המאמצים והשקעה בכסף, בכוח ובזמן על מנת לעצב את המטבח המושלם על פי טעמם האישי במאמר זה נביא בפניכם סקירה על כמה לסוגי מטבחים. עיצוב מטבח מעץ מלא הוא עיצוב מיוחד מאוד, ובעצם העובדה כי הוא מעוצב מהעץ המלא הוא מאוד יתאים לעיצוב הכפרי אשר בו חשוב לשלב את צבעי החום וסגנונות טבעיים כמו עץ, עיצוב העץ עצמו יוסיף לנו המון לפן העיצובי ויקנה אווירה כפרית ביותר.
מטבחים כפריים
אם חשקה נפשכם בעיצוב מטבח בסגנון ישן, נוסטלגי ואהוב ההמלצה היא ללכת על מטבח כפרי, המטבחים הכפריים ידועים בסגנון החם, העתיק והמסורתי. הנה תמונות של מטבחים כפריים מעץ מלא באתר של סמגל מטבחים, חשוב להבין שישנם סגנונות רבים למטבחים כפריים בניפרד וכן למטבחים מעץ מלא בניפרד, השילוב בין השניים ייצור סגנון מיוחד במינו.

החומר והצבע ממנו מורכב המטבח הכפרי

מטבח כפרי בדרך כלל עשוי מעץ מלא בסגנון מעוצב ויחודי אומנם העץ הוא חומר יקר ולא זול אך קחו בחשבון שעיצוב מטבח הוא פרוייקט חד פעמי או משימה שמבצעים אותה אחת לעשור או לכמה עשורים ולכן כדאי כאן להשקיע כיוון שהחומר ממנו עשוי המטבח הכפרי הוא זה שקובע את הטון בעיצוב המטבח.
בנוסף, לצבע המטבח ישנה חשיבות רבה, בעוד המטבחים המודרניים מגיעים בגוונים חדשניים או חלקים ובוהקים כמו שחור ולבן, המטבחים הכפריים מחייבים שימוש מרובה בצבעים כפריים טבעיים כגון: צבעי עץ, ירוק, בורדו, חום על כל גווניו ועוד.

עיצוב המטבח שלנו מעץ מלא

עיצוב של מטבח מעץ מלא הוא עיצוב מיוחד ושונה מאוד מהרבה עיצובים קיימים ומודרניים. עצם עיצוב המטבח מהעץ המלא נותן לו אווירה כפרית ייחודית כך שבאמת השילוב בין העץ המלא למטבח כחלק עיצובי מאוד מאוד מתאים למטבח הכפרי שנותן תחושה עתיקה וכמובן כפרית. העץ המלא יכול לבוא במגוון עיצובים וצבעים וחשוב לדעת שהוא איכותי מאוד אך לרוב נשלב בו קצת פחות פתרונות אחסון מיוחדים. במטבח הכפרי מהעץ המלא אנחנו נשתדל מאוד מאוד לשלב צבעים של הטבע כך שנרגיש בנוח יותר בדירה. צבעי ירוק בהחלט יתאימו פה, והשיש אם ישמור על גווניו הטבעיים ודווקא לא יהיה בבצבע אחיד זה יכול להיות מדהים.