התקנת רציפי טעינה ורציפי פריקה בתעשייה או בשדות תעופה על ידי חברת שערים חשמליים

בבואנו לבצע התקנה ותכנון של רציפי טעינה ורציפי פריקה ישנם מספר משתתפים המשפיעים כל אחד לחוד וביחד על ההחלטות שאנו נקבל.

המשתתפים המשפיעים :

1. האם יש צורך במשווה גובה – לפריקה וטעינת המשאית ברציף ההעמסה

 2. האם ישנה דלת מתרוממת בפתח ההפצה.

3. הם קיים במקום אוטם שערים? האם יש צורך באוטם שערים?

המשתנים שיש לבחון בעת בחירת רציפי פריקה וטעינה :

1. מה סוג הרכבים שאותם משרת רציף הטעינה ? וכמה סוגי רכבים נעזרים בשרותי כל עמדה ?

2. האם הרכב מצויד בדופן הדראולית עצמאית ?

3. איזה סוגי מכולות מגיעות אל העמדה ?

4. האם המכולה נשארת בעמדה עם ה”סוס” או נשארת עגונה באופן עצמאי ?

5. לכמה עמדות צמודות משותף הרציף ?

6. מה המשקל העצמי של המלגזה המיועדת לעבוד בעמדה ומה משקלו של הציוד ?

7. איך נתיב הכניסה לעמדה מוביל את המשאית , האם בסיבוב (רדיוס) או ישר.

* ישנם עוד אלמנטים ספציפיים המהווים גורם משפיע והינם מאוד ייחודיים לסוגי פעילויות מיוחדים, כגון : הובלה בקירור, ענף הפרמצבטיקה ועוד.

Categories: מידע מקצועי

דילוג לתוכן